RIDGIDConnect Online Zakelijke Tool Voor Aannemers

Ridgid is een bekend merk voor zijn hand- en elektrisch gereedschap, evenals video-inspectiecamera’s zoals de Ridgid SeeSnake mini, en heeft vandaag de lancering aangekondigd van RIDGIDConnect – een online zakelijke tool voor aannemers en serviceproviders waarmee ze veilig kunnen opslaan en werkplaatsinformatie delen vanaf elke computer, laptop of smartphone.

RIDGIDConnect creëert een digitaal platform voor professionals zoals loodgieters, HVAC-technici en facility managers om foto’s en video’s van de bouwplaats, taakrapporten en geschiedenissen, onderhoudsdossiers, klantenlijsten en andere bestanden die nodig zijn voor het bijhouden van gegevens, op te slaan. Abonnees kunnen informatie delen met klanten en aannemers, maar ook met derden. Ridgidun onthulde de nieuwe op abonnementen gebaseerde service op de AHR Expo 2010, de internationale HVAC/R-handelsexpositie die plaatsvond in Orlando, FL.

Zie deze online tool als de contractversie van een elektronisch medisch dossier voor elk van hun klanten. Om de behoeften van aannemers en onderhoudspersoneel te identificeren, hebben we honderden uren besteed aan het onderzoeken en creëren van een online tool die snel door hen kan worden gebruikt om hun digitale activa te beheren.

Jay Gatz is vice-president van strategisch plan, RIDGID

Het lijkt erop dat de prijs voor de service tussen /maand zal lopen, volgens informatie die vorige week is ontvangen tijdens een telefonische vergadering die met professionals uit de branche is gedeeld. Als de software net zo gebruiksvriendelijk en goed ontworpen is, zal het voor de meeste bedrijven de moeite waard zijn. RIDGIDConnect is beschikbaar in vier abonnementen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven en organisaties van verschillende groottes. Betalingen worden maandelijks gedaan. De abonnementen zijn:

  • Basis (per maand)
  • Plus (per maand)
  • Première (per maand)
  • Onderneming (op basis van consultatiebevindingen)

RIDGIDConnect is ontworpen om te voldoen aan drie primaire behoeften van aannemers als het gaat om het omgaan met informatie en digitale media: delen, opslaan en vereenvoudigen.

RIDGIDConnect: Delen

Met de Share-functie van RIDGIDConnect kunnen professionals communicatiebarrières overwinnen die voorheen werden geassocieerd met digitale media-items. Abonnees van RIDGIDConnect hebben de mogelijkheid:

  • Gedetailleerde, professionele taakrapporten met aantekeningen en klantgegevens opstellen en verzenden naar meerdere ontvangers.
  • Om duidelijke, beknopte en gemakkelijk te volgen uitleg te geven voor digitale media (video’s of foto’s), moet u deze bewerken en vertellen.
  • Toegangsrechten voor controleontvangers

RIDGIDConnect: Winkel

RIDGIDConnect beschermt en bewaart digitale activa van professionals op een veilig, continu geback-upt systeem dat het volgende omvat:

  • Gedetailleerde klantenlijsten en werkgeschiedenis.
  • Geüploade digitale media van inspectietools (elke fabrikant) en digitale opnameapparaten.
  • Bestanden en records voor projecten

RIDGIDConnect: Maak Het Eenvoudig

RIDGIDConnect overbrugt de technologische kloof door:

  • Het elimineren van de noodzaak om digitale bestanden naar dvd’s, cd’s of USB-flashstations te kopiëren.
  • Verminder de heen-en-weer uitleg tussen klanten en/of collega’s.
  • Toegang tot records die 24 uur per dag beschikbaar zijn vanaf elke locatie.
  • RIDGIDConnect mobile gebruiken om zaken te doen in het veld via een smartphone.

RIDGIDConnect is beschikbaar in vier abonnementen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven en organisaties van verschillende groottes. Om u te registreren voor een gratis proefperiode van 30 dagen of voor aanvullende informatie over RIDGIDConnect, gaat u naar www.RIDGIDConnect.com.